Asiakkaamme

AMH-Systemsille uusia markkinoinnin ja myynnin välineitä

AMH-Systems Oy on uudistanut markkinointimateriaalinsa Saruksen avulla. Ennen varsinaista suunnittelutyötä kirkastettiin AMH:n markkinointiviestinnän tavoitteet, jotta ne tukisivat mahdollisimman hyvin liiketoiminnan tavoitteita, erityisesti pyrkimyksiä kansainvälisille markkinoille. Sitä kautta saatiin määriteltyä miltä yrityksen tulisi näyttää ja mitä kertoa, jotta se viestisi parhaalla mahdollisella tavalla osaamisestaan ja olisi houkutteleva kohderyhmiensä silmissä. Konkreettisena tuotoksena syntyi uudistettu yritysilme, joka vastaa paremmin nykyistä toimintaa ja tavoitteita, sekä uudet nettisivut, powerpoint-muotoinen yritysesittely ja myyntiä tukevia referenssivideoita.

”Henkilökohtainen myyntityö on meille kaiken a ja o. Uudet materiaalit tukevat sitä erinomaisesti. Haluamme laajentaa toimintaamme itään päin ja silloin esimerkiksi venäjänkieliset nettisivut ovat tärkeässä roolissa markkinoinnissa ja helpottavat myös merkittävästi myyntityötä. Erityisen ylpeitä olemme uusista referenssivideoistamme, jotka havainnollistavat hyvin materiaalinkäsittelyn ratkaisujamme käytännössä, sekä nettisivuillamme että myyntitilanteessa. Videoiden avulla potentiaaliset asiakkaat ymmärtävät helpommin, millaisia ratkaisuja voimme tarjoata bulkkituotteiden käsittelyyn.”, toteaa yrityksen toimitusjohtaja Arto Lammila.

AMH-Systems on kasvusuunnitelmansa mukaisesti päässyt laajentamaan toimintaansa Ukrainaan. Yrityksen myynnnin avainhenkilöt ovat Saruksen avustuksella tavanneet potentiaalisia asiakkaita ja käyneet sopimusneuvotteluja. Saruksen Ukrainassa toimiva yhteyshenkilö tukee ja avustaa AMH:ta paikallisissa toimenpiteissä.

Tutustu:
www.amh.fi
Referenssivideot

© 2011 Sarus Oy