Ajankohtaista

Salon Tukituote: Pitkäjänteisellä kehitystyöllä yli vaikeiden aikojen

Asiakkaamme Salon Tukituote uudisti toimintaansa pystyäkseen vastaamaan mm. kiinalaiseen halpatuontiin. Kun ajat ovat vaikeat, on samaan aikaan kehitettävä uutta ja leikattava kustannuksia. Yrityksen avainhenkilöiden mielestä muutostilanteissa kannattaa hyödyntää myös verkostoja ja ulkopuolista osaamista.

Lue Kauppalehden Käänteentekijät-sarjan juttu 25.3.2015 Salon Tukituotteen muutosprosessista kilpailukykynsä parantamiseksi.

Sarus ja Salon Tukituote ovat tehneet vuosien yhteistyötä idänkaupan myynnin ja markkinoinnin kehittämisessä. Palveluihimme ovat kuuluneet monipuoliset tehtävät Salon Tukituotteen tarpeiden mukaan: mm. yrityksen nettisivujen ja muiden markkinointimateriaalien suunnittelu, toteutus ja lokalisointi, kohdemarkkinaselvityksiä (Venäjä, Ukraina, Kazakstan), potentiaalisten asiakkaiden ja kumppanien hakua (Venäjä, Ukraina, Kazakstan), kauppasopimusneuvottelujen sparrausta ja kielellistä tukea, myyntitoiminnan suunnittelun sparrausta Baltiassa ja Venäjällä, idänkaupan myyntimiesten provisiopalkkausjärjestelmän kehittämistä.

”Sarus on monipuolisella myynnin ja markkinoinnin ammattitaidolla auttanut rakentamaan Salon Tukituotteen idänkauppaa. Homma Saruksen kanssa on toiminut jo vuodesta 2010, he ovat luotettava kumppani. Ei ole ollut mitään syytä vaihtaa kumppania.”, toteaa toinen Salon Tukituotteen omistajista, Jarkko Haanpää.

© 2011 Sarus Oy